IKLAN

Tuesday, March 1, 2011

supaye????

arini sebenarnyer kunang nk luahkan perasaan kunang...(matilah ko pondan asyik nk emosi)..

arini salah seorg staff admin kt opis kunang dah bhenti,so kunang n sorang lgi kwn yg memangku keje die..bagaimana??tension sgt uolz..dah lh tu,die leh tglkan keje die melambak sblum die bhenti..uolz xstress??

jadi,kunang pun dri pagi sampai kul 5 ptg,berhempas pulas menyiapkan keje2 yg pending itieww..di tambah plak dgn tepon opis yg xbhenti2 berdering..mntk payment (ujung bulan kan)..mcm nk cabut wayar tepon tu..

disebalik kesibukan kunang melakukan kerje,tibe2.....................................

msej masuk kt tpon kunang yg berbunyi....

"zan,lps ni ko jgn msej yg bkn2 lg taw.tunang aku bt msg copy la plak.die mrh aku msej ngn ko sbb die ckp ko lgi cntik pd die'...

uolz xhangen bile dpt msej mcmtu??supaye??aku nak mengamuk dgn keserabutan kepala aku ni??dgn keje yg xsiap lgi,tbe2 ko nak msej ngn aku mcmtu...HELLOOOO....correction okeeyyy...bkn aku yg start msej bkn2 ngn ko,ko yg slalu start dlu..(meraselah ko bace blog aku ni..mmg aku tujukan tuk ko!!!)

tibe2,ko boleh nk ckp aku plak jgn msej bkn2???plzzzz lah...ko hengat ko ORLANDO BLOOM??apelagi,kunang ngn feeling2 MISS WORLD trus membalas...

'dunt worry..aku xkan msej ko lagi walaupun psal keje,number tpon ko pun aku akan delete..org lain pun ade tunang jgk,tp xdelah smpai thap PERLU mengingatkan 'JGN' msej yg bkn2...sedddiihhh aku tgk tunang ko,klau da tau xcantik,dpt ko yg ensem,tp tkot kna rampas ngn pondan,suh die simpan ko kt umah..eemm,by the way,ckp ngn tunang ko,die xperlu jeles ngn aku sbb aku xpnah rse skit pun saingan ngn die..bye!"

bagaimane??kekwatkan kunang??sesuailah ngn dieorg..eehhh,rimaslah hidop klau ade pompuan SEDDIIIHHHH mcmtu..tolonglah...

meraselah ko bace blog aku..!!

letih nk melayan..non ado....

No comments:

Post a Comment