IKLAN

Sunday, April 24, 2011

AZIZAH THE LEGEND...episod 1

UOLZZZZ.....kali ni cite seram lgi yg akan kunang watkan tuk uolz...dan ini juge merupakan kisah turun temurun ASRAMA PUSAT PUTERA JB..

MCMANE KISAHNYER????
DISINI MULENYER....





Asrama kami ni ade due blok..BLOK A dan BLOK B..konon2 nyer mase diawal thun pembukaan asrama ni,tahun 1980 ianya didiami oleh pelajar2 perempuan dan lelaki..

BLOK A - PELAJAR LELAKI
BLOK B - PELAJAR PEREMPUAN

Mereka cume dipisahkan dgn kasa dawai dan pagar besi..tapi klau setakat nk memanjat tu,boleh sgt..xdelah susah mane pun kannn....

Jadi,bermulelah sebuah cerite dimana dlm norma kehidupan manusia terdaptnye percintaan antara pelajar lelaki dan perempuan..seperti juge mereka,walupun baru 17 tahun,kasih sayang dlm percintaan begitu menebal..

Percintaan bermule antara pelajar lelaki ( namenye tidak diberitahu) dan pelajar perempuan (AZIZAH)..percintaan abadi mereka begitu utuh dan jitu..tidak dpt dipisahkan..hanya maut yg boleh memisahkan mereka..tapi,mereka tetap terpisah oleh sempadan blok asrama..

kabarnyer,SI AZIZAH NI duduk di bilik bwh sekali tgkt satu dan plg hujung DORM B2( dorm kunang mase form 1)..
dan yg lelaki ni duduk di DORM A1(dorm kunang mase form 4)...

Dan si AZIZAH ni juge adelah anak kepada SECURITY GUARD yg menjaga keamanan asrama itu..

Diberitekan,mereka juge sudah beberapa kali ditangkap kerana berdua2an..pade hmpir setiap mlm..begitu juge dgn amaran,tegahan dan larangan turut telah diberikan..namun mereka seolah2 tidak mempedulikan itu semue..kerana CINTA ITU BUTA...warden2 ni mrh bknnyer ape..korang tuk nak spm,jad,blajo lah dlu btol2 kan..pas abis SPM,lantak lah kan..nak kawen ke,nak ape ke..

lagipun korang berade dlm kawsan sekolah dan masih dibwh umur...

ape jer yg mereka tak korbankan demi cinta mereka..segala2 nyer...demi cinta sejati mereka....

sehinggalah....pada suatu hari.................................................

nantikan sambunganyer yer.......

bye..luvely kunang :p

No comments:

Post a Comment