IKLAN

Thursday, August 4, 2011

Email Mengarut!!

DAMN U SHIT IDIOT!!!


Haaa..mcmaner,pagi2 di bolan romdhan ni iolz dah mengarut..sesuailah jgk dgn si ZALI Z yg menghantar email mengarut kt iolz...


Tercabar naluri kewanitaan iolz *wanite ker ko bile email itu berade dlm inbox iolz...geeeraaaammmm tauuuu...
email yg die anto:


'kunang,u suke x klau laki2 jilat jarikaki u.....wt u cm putri..'


ko nak mampus setan??nak menjilat segala jari kaki aku..aku dengar dan bace pun naik geli, nak muntah berbakul2 pastu aku anto depan umah ko..bknnyer aku stim pun kaedahnyerrr....mcm takde bende lain ko nk jilat...


hello.........ko nak jilat kaki iolz yg wangi dgn bau CAGU ni??????ko nak??????ko sanggup jilat kaki yg last aku basuh ngn berus mase umur 12 tahun???

jantan mcmtulah...sebelum jumpe segala semua die nak jilat...bile dapat..haraaammmmmm....


rasekan klau ko dpt jilat!!!msti nyawe ko bersambung smpai 7 keturunan....rasekan...puas!!!!

No comments:

Post a Comment