IKLAN

Thursday, July 21, 2011

Pentingnya Sarapan

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepade semua pembace2 blog ini..terime kasih kerana terus menghantkan blog kunang yg xseberape ni..dgn sokongan dan dorongan dari uolz sekalian kunang dahulukan dgn ucapan jutaan dan ribuan terime kasih...waahhhh,mcm tulis surat rasmi plak ko ekk...hehehe..

Gud morning uolzzz...diharap uolz sihat,ceria,tersenyum.gumbira dan selalu ingat ALLAH yg ESA..bagaimane??dah sarapan??blum lagi ke??

Uolzz harus sarapan setiap pagi..kerana sarapan itu adelah sgt penting..kerana,menurut satu kajian yg telah dilakukan dan kunang pernah terbace kajian tersebut,sarapan adelah sgt penting bagi semua manusia kerana selain daripada memberikan tenaga sepanjang hari,sarapan pagi juga dapat membantu seseorang manusia itu menjana dan menghasilkan buah pemikiran dan idea2 yg bernas..x kirelah sama ade uolz tu,pekerja,pelajar,suri rumah mahupun bos..

Jadi,bagi menjadi pelajar cemerlang,pekerja yg berkaliber,bos yg dihormati dan suri rumah yg bijak maka,amiklah sarapan walaupun hanye sandwich sekeping..tapi,ko cukup ke peah dgn roti sekeping tu??hehehe..

dgn itu,kunang juga tidak terlepas dari melakukan aktitvit bersarapan..setiap pagi,bile sampai opis,kunang akan bersarapan dulu walaupun hanya segelas air horlicks saje..tapi arini,iolz mkn lain..iolz mkn...
putu mayam...tq pade my opismate,cik rafeah kerana menspedo iolz sarapan..

so,pade uolz..jgn lupe bersarapan..

bye..
luvely..kunang:>

No comments:

Post a Comment