IKLAN

Sunday, July 17, 2011

Feeling lebih..

Tengah2 iolz lepak2 minum ngn kengkawan,tibe2 iolz pun feeling ade org tgk kat iolzz...iolzz jadi xkeruan ni..terus xsenang duduk katenyer..jap2 btolkan rmabut..jap2 lagi iolz btolkan tetek..jap2 iolz touch up muke..iolz pun feeling 'maybe kakak ni bace blog aku kot..sbb tu die cam muke aku'...


pendek kate serba xkenelah..pastu,iolz pun terus ke kaunter nak byar ape yg iolz mnum tu..kebetulan akak tu,yg jaga kaunter bayaran..so,lepas sesi pembayaran selesai akak tu pun ckp lah kt iolz...


'jaket kamu cantik banget..boleh nggak aku tangkapin gmbr sama kamu sebab nnti aku bisa tunjukin same kwn aku jaket kamu itu'...


'boleh kak..sinilahhh'....


eemmm...rupenyer.................jaket aku....................


ni ha gambarnyer...




yang aku ni FEELING JER LEBIH EEKKKK.....


bye....


luvely..kunang:>

No comments:

Post a Comment