IKLAN

Tuesday, November 1, 2011

SOKLAN JANTAN LAGI...

uolz....kunang in da house...semalam mlm kunang telah didatangi dgn satu emel..emel yg berbentuk soalan..tapi soalan itu agak pelik sedikit...

'JIKA SUATU ARI ANDA DIBERI PELUANG MENJADI SEORANG WANITA,ADAKAH ANDA AKAN MENJADI WANITA DAN KENAPA?'


waaahhhh...matiee kite dgn soklan awk.. terime kasih kepada 
***ck  al** kerana memberikan soklan..*feeling soklan final MISS WORLD sgt..


Miss Nigeria nak jawab ni..dgr yer...*kunang terus reply emel die..*


Jika saya diberi peluang menjadi wanita dan adekah saye akan menjadi wanita dan kenape??jawapan saya TIDAK...saya tidak mengambil peluang itu,kerana,sehingga ke saat ini dan sehingga ke detik ni,saya berbangga menjadi seorang pondan.
Kerana menjadi pondan bukan sahaja mengajar erti kecantikan,bkn shj mengajar saya bagaimane utk menjadi one of the paperdoll show girl,tapi pondan itu sendiri mengajar saye lebih dari erti kesabaran,persahabatan,kasih sayang dan lebih dari maksud MANUSIA itu sendiri.
Mungkin PONDAN itu sendiri HINA DAN KEJI pade mate awk atau masyarakat sekeliling,tapi suatu hari nanti awak akan tahu apa ertinya pondan kalau ade salah sorang dari famili awak menjadi pondan atau suatu hari nanti ade pondan dtg membantu tatkala awk memerlukan bantuan..
Saya juge khuatir,kalau saya menjadi wanita suatu hari nanti,mungkin ape yg diperolehi oleh seorang pondan arini tak mampu dimiliki oleh seorang wanita...
Jadi,dari saat ini dan sampai bila2,saya tak pernah dan tidak akan pernah memikirkan utk berubah menjadi seorang wanita,cukuplah dengan ape yg saya ada,kerana ini adelah yg terbaek yg pernah saya lakukan.terima kasih...


*gitu jwpan kunang kat die uolz....MISS WORLD TAK?..terus die tak reply emel kunang....



Nanti kunang akan ulas dgn lebih lanjut kenape kunang beri jwpan mcmtu kat die..sbb kunang sendiri dah standby jwpan klau die reply balik emel kunang..

No comments:

Post a Comment